1

4 Şubat 2010 Perşembe

Aklim Basimda Degildi

Aklim Basimda Degildi Aklım Başımda Değildi… Aksam olmustu ve haftasonu gelmisti. Rakimi doldurmus iciyordum, gramafonda Bulent bulbul gibi sakiyordu. Ictikce cosuyor, gunduzki yasamimdan cok farkli bir deryaya dogru akiyordum. Biraz sonra kalkip giyindim ve her zaman gittigim barin yolunu tuttum. Iceri girdigimde inanilmaz guzel bir muzuk, gencecik delikanlilar ve genc kizlar vardi. Sarki soylemeyi cok sevdigim icin beni orda herkes tanirdi, hemen ickiler ikram edildi ve sohbet basladi. Masamda 4 tane delikanli ve iki cift vardi. Delikanlilarin yasi 20-23 gibiydi. Kafam guzellesince, aldim mikrofonu elime ve ve bir sarki da ben okudum ama ne okumak. Tum edamla. Delikanlilarin bakislarindaki degisikligi farkedebiliyordum. Bir tanesi vardi

ki hele, Alpan, masmavi gozleri ve yapili vucuduyla beni cok tahrik etmisti. Zaten bir gecede birkisiyle diye bir prensibim vardi. Fakat digerleri de facia hostular. Kotlarin oturma yerlerindeki sik katlanmasi olur ya, aman tanrim. Icim akiyor, kadehlerde bu arad bana akiyordu. Neyse, bari kapattik ve tabiki benim eve gittik. Sohbet .

basladi, derken Alpan raki istedi. Buz icin mutfaga gitmistim ki,

arkamdan sarilan kollarin heyecaniyla elimdeki buzlari lavaboya dusurdum. Opuyor, oksuyor, diliyle resmen beni sikilmeye hazirliyordu. Kotunun ustunden elledim damarliya. Ohhh

demisim farkina varmadan. Durmasini istedim ve iceride diger insanlarin oldugunu hatirlattim. Hemen geriledi. Birkac dubleden sonra herkes gitti ama Alpan kaldi.Yatak odama gittik ve iste olaylar orda basladi. Ben neyle, nasil bir fantazi makinesi ile karsilastigimi o anda anladim. “Bana

mutfakta vermedigin icin seni cezalandirmak zorundayim” dedi gulerek ve dudaklarima bir opucuk kondurdu. Sonra beni odamdaki tuvalet aynasina yuzum aynaya

dogru olmak uzere domaltti. Pantolonumu indirdi ve kalcalarimi tokatlamaya basladi. .

Ben hayatimda boyle zevk aldigimi hatirlamiyorum. Vururken kufrediyor, gotumu birazdan nasil kremleyip sikecegini soyluyordu. Vuruslari acitiyor ama perisan etmiyordu. Agzini yuzunu sikicem senin dedikce ben iyice domaliyordum. Off yine tahrik

oldum bu arada. Kolumdan tuttugu gibi yataga atti ve devasa yarragiyla agzimi pompalamaya basladi. Soluk alamaz haldeydim ama oyle bir

azmisti ki yapabilecegim hicbirsey yoktu. Zaten ne yapacaktim ki? Yiyemeyecegin yarragin altina ne yatiyorsun benim tatli oglanim diye diye devam etti ve bir anda girtlagima kadar sokmusken patlatti bembeyaz dollerini agzima. Iki dakika yanina yattim, yatmadim; hemen 69 pozisyonuna getirdi beni. Siki harbiden anormal buyuktu ve bu bana agzima alirken cok buyuk zevk veriyordu. Ama birazdan bunu gotten yiyecegimi dusundukce….

Bir yandan parmakliyor, bir yandan da kalcalarim tokatliyordu. Parmaklarini cikarip dillediginde ise kendimden geciyordum. Hadi bakalim deyip bacak omuza pozisyonuna getirdi beni. Ben bu arada yalvarmaya baslamistim bile hepsini sokmamasi icin ama ne care? Alpan,”seni fena sikicem, boyle got gormedim”

diyordu. Harbiden de gotum sahanedir aslinda ama aciyacagini bildigimden korkuyordum. Iyi sikiyordu aslinda. Once basini soktu. Iste o an gozumden yas gelmis, sonra anlatiyor. Ne olur yapma dememle beraber oyle bir gomdu ki aklim basimdan gitti. Ben yapma dedikce hizlaniyor, kalcalariyla degisik hareketler yapiyor, opuyor, tokatliyordu. bu arada ben de .

onun tas gibi kalcalarina elliyor onlari oksuyordum. Bacaklarimi beline doladim. Aci yerini tamamen zevke birakmisti. Ilk kez birine vermistim. Daha onceleri hep durdurabiliyordum agzimi siken erkekleri ama bu sefer bu mavi gozlu vurucuya harbiden vermek istemistim herhalde. Kasli bir vucud, dudaklarimi open etli dudaklar, yaz donusu yanmis bir ten. Icime ilik ilik aktigini hissettim. Deligim cok yaniyordu. Ben o gelirken 31 cekip gelmistim. Ickinin de etkisiyle biraz daha sevisip kollarinda

uyumusum. Sabah kalkinca, bir de baktim ki uyanmis beni seyrediyor. Elimi alip sikinin ustune goturdu. Tabiki yine sahlanmis beni bekliyordu,

ama acelesi oldugu icin iki agzima pompaladiktan sonra gecirdi yarragi gotume hic acimadan. Deli gibi sikmeye basladi. Ben resmen kendimden gectim, daha o gelmeden yataga bosaldim. Tabi isler daha da zorlasti bu durumda ama gevsedigim icin acim azaldi. Deli gibi kufur ederek cikardi ve agzima patladi. Cok yakisikliydi yaaaa. Daha sonra birkac kez daha sikti beni. Sonra Izmir`e tasindi isi

icabiyla. Bir daha da gorusemedik. Gizlilik prensibi ile bana 40 yasina kadar olan aktif escinseller mail atabililer. Arkadaslar resimsiz mailler cevapsiz birakilacaktir. En azindan kendileriyle gorusmem cok zor. Buyuk yarrakli (yemeye degil emmeye:))) yakisikli delikanlilar tercihimdir.

11 yorum:

  1. BEN kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İST.DA CİDDİ REEL GÜRÜŞMEK İSTYN 30 VE 50 YŞ ARASI OLGUN BAYANLARI BKLRM NOT.TEKİM AKTİFM 30 VE 50 YŞ ARASI ÇİFTLERE DENEYİMLİ AKTİF OLARAK EŞLİK EDERİM GİZLİLİK ŞART sms watsap caBEN kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.

    YanıtlaSil
  2. NEVŞEHİR den emre ben (541 941 60 93) yaşım 35 mesleğim memur
    İÇ ANADOLU BÖLGESİNDEN olgun anlayışlı sohbeti seven
    evli, dul, bekar bayanlar
    GÜVEN VE GİZLİLİĞE çok önem veren öncelik TELEFONDA SOHBET YAKINLARIMIZA ÇEVREMİZE ANLATAMADIKLARIMIZI BİRBİRİMİZ İLE PAYLAŞMAK yani kafaların uyması.
    Kısacası dert aramıyorum yapışkan biri değilim olgun ve anlayışlı bayanlar arayın tanışalım
    BAYANLAR ve ÇİFTLER öncelik sohbet 541 941 60 93

    YanıtlaSil
  3. NEVŞEHİR den emre ben (541 941 60 93) yaşım 35 mesleğim memur
    İÇ ANADOLU BÖLGESİNDEN olgun anlayışlı sohbeti seven
    evli, dul, bekar bayanlar
    GÜVEN VE GİZLİLİĞE çok önem veren öncelik TELEFONDA SOHBET YAKINLARIMIZA ÇEVREMİZE ANLATAMADIKLARIMIZI BİRBİRİMİZ İLE PAYLAŞMAK yani kafaların uyması.
    Kısacası dert aramıyorum yapışkan biri değilim olgun ve anlayışlı bayanlar arayın tanışalım
    BAYANLAR ve ÇİFTLER öncelik sohbet 541 941 60 93

    YanıtlaSil
  4. MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GOZUNUN ÖNÜNDE SİKİLMESİNİ İZLEMEK İSTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE ADIN GIBI EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM 👍 👍 👍 👍 👍 👍 NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR ANKARA DISI HIC ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARACIM VAR EVIM MUSAIT ÖNCE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GORUSURUZ UYMAZSA HERKES YOLUNA GIDER TEKRAR SAYGI VE HURMETLERIMI ARZ EDERİM ANKARALI KENDINE ÖZ GUVENI OLAN BAYANLARI BEKLIYORUM ARA KONUS ANLA DINLE BENCE NE KAYBEDERSIN YASA GÖR DIYORUM KORKMA KAPINA GELİP YATMAM ZATEN SECICIYIM HOSUMA GIDERSEN DIYORUM ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil
  5. Bayanlar dürüstlük ve güven cok cok önemlidir gerçek resim bana ait orjinal lütfen lütfen eşinde seks doymiyan ilgili gurmiyen eşm beni aldatyorum bende seks için arkadaş arıyorum diyen ciddi seksi seven seksi doymiyan evli mutsuz dul bayanlar arasn tansalm am yalamayi cok cok cok cok cok seviyorum seksde cok cok cok cok gec boşaniyorum gurşmek istyen bayanlar arasn bekliyorum tel 05537753404 24 saat açık tel 05537753404 sekse hazırım bekliyorum ağzıma bosalmak istyen bayanlar arasn bekliyorum tel 05537753404 24 saat açık tel 05537753404 sekse hazırım bekliyorum lütfen lütfen bayanlar arasn bekliyorum bende hertürlü seks mevcut yeterki dürüstlük ve güven olsun ben gerçekten seksi cok cok seviyorum

    YanıtlaSil
  6. Merhaba ben izmirde n Coşkun bayan arkadaş arıyorum çok mutsuzum benimle ilgilenen bayanlar mesaj atsınlar tel 05315952133 dul evli bekar bayanlar arayın tanisalim 40 yasindayim tanışmak istersen ben hazirim

    YanıtlaSil
  7. Merhaba ben izmirde n Coşkun bayan arkadaş arıyorum çok mutsuzum benimle ilgilenen bayanlar mesaj atsınlar tel 05315952133 dul evli bekar bayanlar arayın tanisalim 40 yasindayim tanışmak istersen ben hazirim

    YanıtlaSil
  8. Merhaba 0536.932.27.67 SEXSSİZ BİR HAYAT DÜŞÜNEMİYORUM VE ÇOK SEVİYORUM BENİM GİBİ DÜŞÜNEN OLGUN ERKEK ARAYAN ERKEGE SEXSEAÇ SERT SEXS SEVEN AĞZI SIKI BÜYÜK KALIN ALET SEVEN YALNIZ YAŞAYAN ÖZELLİKLE İRİ ĞÖGÜSLÜ ANKARA ANTALYA MANAVGAT KONYA CİVARI BAYANLARLA SIRDAŞ OLMAK ŞARTIYLA GÖRÜŞEBİLRİM SIFIR BEŞYÜZ OTUZALTI DOKUZYÜZOTUZİKİ YİRMİYEDİ ATMIŞYEDİ BY BY KÜÇÜK KIZLAR ARAMASIN HEMŞİRE ÖĞRETMENLER TERCİH EDİYORUM HOÇÇAKALIN

    YanıtlaSil
  9. Slm ben k.marastan hakan 34 yaş 178 85 esmer tenliyim gizlilik içerisinde bayanlar ve çiftleri bekliyorum skype hayalim_ sin46@hotmail.com kik dognmarasli46 cep 05548559100 viber line wahatsap var

    YanıtlaSil
  10. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil