1

4 Şubat 2010 Perşembe

Öğretim Görevlisi

Ben 24 yaşında yakışıklı bir gencim. Anlatacağım olay yurt dışında bir üniversitede geçiyor. Üniversite imtahanlari sonuçlanmış tabi bende istediğim bölümü kazanamamıştım babam seni istersen yurt dışına göndereyim dedi hiç tereddütsüz evet dedim. . Bir yıl dil eğitimi aldıktan sonra nihayet üniversiteden içeri adımımı atmıştım. . Sınıfta iki tane daha türk vardı. . . Onlarla konuşurken içeriye çok güzel bir bayan girdi her kez kendini tanıtıyordu bende tanıttım. . . Aradan iki üç hafta geçti hoca ile diyalogumuz bay ilerlemişti.

Bir gün ders sonrası konuşurken onu türkiye ye davet ettim. Ne yapacağım orda dedi çünkü türkiyeyi hiç görmemiş bilmiyordu. . Ona buradaki kluplerden bahsederken ne yapacaksın beni azdıracakmısın oralarda dedi bu sözcük üzerine erkekliğim uyandı. . . Bir gün bir yerde kahvaltı ediyordum geldi ve yanıma oturdu ben hiç yana kaymadım sol bacağı benim sağ bacağımın üstündeydi bana biraz yana kayar misin yoksa benmi çekeyim seni dedi bende sen çek dedim. . Elini erkekliğime uzatarak lütfen yana kay dedi. Biraz konuştuk ve bana dersten sonra bi yere gitme seninle konuşacağım dedi. . Ders bitti herkes gitti çok heyacanlanmis olmalıyım kalp atışlarım hızlandı bana dönüp ben sadece sex istemiyorum iyi bir arkadaşlığımız olsun dedi bende tabi bende dedim. . Okuldan çıktık bir taksiye atladık ve hemen evine gittik. .

Bana ne içersin diye sordu ben saol bir şey almayayım gel yanıma otur dedim. . Yanıma oturur oturmaz kulağını emmeye başladım. . Çılgınca öpüşmeye başlamıştık. Onu koltuğa yatırdım ve ustundekilerini yavaş yavaş çıkarmaya başladım altında beyaz bir tanga vardı ustun dede beni çok tahrik eden bir sutyen. Beni kendine doğru çekerek kulağıma hard sex yapalım dedi bende kabul ettim. . Üstündeki sutyenini yırtarak çıkarttım. O muhteşem göğüsleri karsımdaydı onları çılgınca yalamaya başladım göğüs uçlarını ısırıyor ısırdıkça iniltiler artıyordu. . . Yavaş yavaş göbeğine küçük buseler kondurarak aşağıya indim. . Tangasini yukarıya doğru çektim ve sağa sola sallamaya başladım iyice çıldırmıştı. . Tangasini çıkardım ve çılgınca yalamaya başladım iniltiler hızlanmıştı bana fuck me diye bağırıyordu. . Onu kucağıma aldım ve mutfağa goturdum onu mutfak tezgahına oturttum. . Ellerini yukarıdaki mutfak dolaplarına bağladım. . Buzdolabından bal kavanozunu çıkartıp göğüslerinin arasından boşalttım bal vajinasına kadar süzüle süzüle inmişti. . Sonra göğüslerinden aşağıya doğru bal ı yalamaya başladım. . Amına gelmiştim çılgınca yalamaya başladım bir taraftan da dilimi onun derinliklerine sokuyordum iniltiler hızlandı benim sikime ulaşmak istiyordu ayaklarıyla sikimle oynuyordu. . Bana hadi seni içimde hissetmek istiyorum dedi. . Bende sabırlı olmalısın dedim. Bana çıldıracağım hadi dedi. . Iki ayağını birleştirip sikimi amına soktum ve ileri geri gitmeye başladım bir sure sonra ben durdum o ayaklarını hareket ettirmeye başladı iyice azmıştı ama ben dahada azdırmak istiyordum onu . . Beni her şeyden çok istemeliydi. . Ellerini çözdüm çözer çözmez sikime saldırdı ben geri çekildim. . Onu mutfak masasına yatırdım masanın bacaklarına ellerini ve ayaklarını bağladım. . Oradan elime gecen bir bezlere gözlerini bağladım. . . Bana fuck me fuck me diye bağırırken ben sikimi iki dudağının arasına koydum. . Çılgınca emmeye başladı. . . Çıldıracak gibiydim sikimi geri çeker gibi oldum dişleriyle hafifçe sikimi ısırdı iyice tahrik olmuştum bir an önce onun içine girmek istiyordum ama ne kadar azdirirsam onu içine girince oda beni o kadar mutlu edeceğini biliyordum. . Tezgahın üstünde duran mumu yaktım ve göğüslerine damlatmaya başladım. Bana dök askım dök diye bağırdı. . Bunun üzerine vücudunun her yerinde damlatmaya başladım. . . Amına damlatmaya başladım ben damlattıkça çıldırıyor o çıldırdıkça ben damlatıyordum. . . Biraz sonra ellerini ayaklarını ve gözlerini çözdüm iyice çıldırmıştı hadi içime gir diye bağırıyordu. . Onu ayağa kaldırdım bacaklarını belime doladım ve çok hızlı bir şekilde içine girdimdir yandan çılgınlar gibi öpüşüyoruz bir yandanda ayakta kucağımda deliler gibi zıplıyordu artık ikimizde çılgınlar gibiydik bana devamlı daha hızlı daha hızlı diyordu. . Biraz sonra beni yere yatırdı ve üstüme çıktı vahşi bir at gibi üzerimde zıplıyordu odanın sesizligini ikimizin iniltileri bozuyordu. . . Artık dayanamıyordum boşalmak üzereydim askım dur dedim ben dur dedikçe o dahada hızlanıyordu deliler gibi içine patladım. . Duracağını sandım ritmik hareketlerle tekrar giderek hızlanmaya başladı ben daha dayanamıyordum zevkten ayaklarım titriyordu. . Ikimizde kendimizden geçmiştik biraz sonra ikimizde çılgınca boşaldık ve yere yığıldık. . Biraz sonra dudaklarıma bir öpücük kondurdu askım muhteşemsin dedi bende sende askım dedim. . . Ve su an türkiye deyim fantezi hocamdan ayrıyım kim bilir belki bir gün başka bir hoca bulurum…

8 yorum:

  1. BEN kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İST.DA CİDDİ REEL GÜRÜŞMEK İSTYN 30 VE 50 YŞ ARASI OLGUN BAYANLARI BKLRM NOT.TEKİM AKTİFM 30 VE 50 YŞ ARASI ÇİFTLERE DENEYİMLİ AKTİF OLARAK EŞLİK EDERİM GİZLİLİK ŞART sms watsap caBEN kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.

    YanıtlaSil
  2. NEVŞEHİR den emre ben (541 941 60 93) yaşım 35 mesleğim memur
    İÇ ANADOLU BÖLGESİNDEN olgun anlayışlı sohbeti seven
    evli, dul, bekar bayanlar
    GÜVEN VE GİZLİLİĞE çok önem veren öncelik TELEFONDA SOHBET YAKINLARIMIZA ÇEVREMİZE ANLATAMADIKLARIMIZI BİRBİRİMİZ İLE PAYLAŞMAK yani kafaların uyması.
    Kısacası dert aramıyorum yapışkan biri değilim olgun ve anlayışlı bayanlar arayın tanışalım
    BAYANLAR ve ÇİFTLER öncelik sohbet 541 941 60 93

    YanıtlaSil
  3. NEVŞEHİR den emre ben (541 941 60 93) yaşım 35 mesleğim memur
    İÇ ANADOLU BÖLGESİNDEN olgun anlayışlı sohbeti seven
    evli, dul, bekar bayanlar
    GÜVEN VE GİZLİLİĞE çok önem veren öncelik TELEFONDA SOHBET YAKINLARIMIZA ÇEVREMİZE ANLATAMADIKLARIMIZI BİRBİRİMİZ İLE PAYLAŞMAK yani kafaların uyması.
    Kısacası dert aramıyorum yapışkan biri değilim olgun ve anlayışlı bayanlar arayın tanışalım
    BAYANLAR ve ÇİFTLER öncelik sohbet 541 941 60 93

    YanıtlaSil
  4. MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GOZUNUN ÖNÜNDE SİKİLMESİNİ İZLEMEK İSTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE ADIN GIBI EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM 👍 👍 👍 👍 👍 👍 NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR ANKARA DISI HIC ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARACIM VAR EVIM MUSAIT ÖNCE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GORUSURUZ UYMAZSA HERKES YOLUNA GIDER TEKRAR SAYGI VE HURMETLERIMI ARZ EDERİM ANKARALI KENDINE ÖZ GUVENI OLAN BAYANLARI BEKLIYORUM ARA KONUS ANLA DINLE BENCE NE KAYBEDERSIN YASA GÖR DIYORUM KORKMA KAPINA GELİP YATMAM ZATEN SECICIYIM HOSUMA GIDERSEN DIYORUM ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil
  5. Bayanlar dürüstlük ve güven cok cok önemlidir gerçek resim bana ait orjinal lütfen lütfen eşinde seks doymiyan ilgili gurmiyen eşm beni aldatyorum bende seks için arkadaş arıyorum diyen ciddi seksi seven seksi doymiyan evli mutsuz dul bayanlar arasn tansalm am yalamayi cok cok cok cok cok seviyorum seksde cok cok cok gec boşaniyorum gurşmek istyen bayanlar arasn bekliyorum lütfen internetten aldığın her insana inanmayın ben Ayaz demr ağrı van Diyarbakır Doğubeyazıt istanbul Samandıra Ümraniye kartal izmir kadıköy evli mutsuz dul bayanlar seksde sinr yok vahsap var 05537753404 no özel ACK yas30 boy173 kilo 73 Penis 20 santim kartal yakacık oturuyorum aile içi ve ANE kız abla baci gurup seks seven eşinde seks doymiyan seksi izlemek istyen erkekleri bayanlar her zaman arayın gizlilik önemli veren temiz bayanlar arasn tansalm eşinde seks doymiyan seksi izlemek istyen erkekleri bayanlar her zaman arayın gizlilik önemli veren temiz bayanlar arasn tansalm istanbul tel 05537753404 24 saat açık tel 05537753404 sekse hazırım bekliyorum ağzıma bosalmak istyen bayanlar arasn bekliyorum lütfen lütfen bayanlar arasn bekliyorum bende hertürlü seks mevcut yeterki dürüstlük ve güven olsun eşni siktimek istyen izlemek istyen erkekleri bayanlar arasn tansalm istanbul gerçekten durut ciddi seksi seven seksi doymiyan evli mutsuz dul bayanlar seksde sinr yok büyük yarak seven bağara bağara sikşmek istyen Inlete Inlete bosalmak istyen evli bayanlar evli mutsuz dul bayanlar arasn bekliyorum tel 05537753404 24 saat açık tel 05537753404 sekse hazırım bekliyorum

    YanıtlaSil
  6. Merhaba ben izmirde n Coşkun bayan arkadaş arıyorum çok mutsuzum benimle ilgilenen bayanlar mesaj atsınlar tel 05315952133 dul evli bekar bayanlar arayın tanisalim 40 yasindayim tanışmak istersen ben hazirim

    YanıtlaSil
  7. Slm ben k.marastan hakan 34 yaş 178 85 esmer tenliyim gizlilik içerisinde bayanlar ve çiftleri bekliyorum skype hayalim_ sin46@hotmail.com kik dognmarasli46 cep 05548559100 viber line wahatsap var

    YanıtlaSil
  8. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil